Jak vzbudit zájem o nemovitost a získat vyšší cenu

Zájemci o koupi nemovitosti vidí na internetu nepřeberné množství nabídek. Když první fotografie vaší nemovitosti přitáhne pozornost a další fotografie potvrdí první dojem, zájemce bude reagovat rychle.

Tyto dvě fotografie byly pořízeny ve stejné místnosti. Která z nich ve vás vzbudí větší zájem o prohlídku?

Čím více zájemců reaguje na vaši nabídku, tím větší prostor se vám otevírá pro vyšší cenu.

Silné stránky nemovitosti

Fotografie musí zdůrazňovat prostor, dostatek světla a pořádek. Potenciální kvalita bydlení přitahuje pozornost kupujících jako magnet.

​Váš telefon v roli fotografa

Nezkušení prodejci spoléhají na fotoaparát v telefonu. Netuší, jak se dá pracovat se světlem a kompozicí snímku. První snímek byl pořízen kompaktním fotoaparátem. Vidíte ten dojem úzkého prostoru, přeexponované okno a tmavý zbytek místnosti? Druhý snímek byl pořízen profesionálním fotografem. Snímek věrohodně podává silné stránky nemovitosti.

Žádejte dokonalou fotografii a marketing, spolehlivé právní služby a práci se zájemci. Prodáte za nejvyšší cenu.

​Kontaktujte mě telefonem, e-mailem nebo přes formulář.

Další články

Jaká je daň z příjmu při prodeji nemovitosti? V jakých případech jste od daně osvobozeni? Kdy musíte osvobození hlásit na finanční úřad?

31. 1. 2024 je posledním dnem pro podání daňového přiznání k dani z nemovitých věcí. Daňové přiznání se podává na zdaňovací období roku 2024, a to v případě nabytí nemovitosti během roku 2023.

Prodali jste v roce 2023 nemovitost? Nezapomeňte se nejpozději do 31. ledna odhlásit z daně z nemovitostí.